Ako vyhrať v súťažiach? Preč z mainstreamu

Z každej strany sa na nás valí „Vyhraj ……., stačí keď……“. Naozaj sa dá niečo vyhrať? Máte reálnu šancu?

Môj priateľ sa mi už smeje. Keď ma vidí na počítači, povie: „Zase niečo vyhrávaš?“. Už nehovorí: „Zase súťažíš?“, lebo pomer výhier a súťaží, do ktorých som sa zapojila je veľmi zaujímavé číslo.

Zúčastňujem sa súťaží ako každý iný. Nie som celebrita, že mi darčeky a pozornosti chodia samé. Aby som nehovorila len tak do vzduchu, najprv vám poviem, čo všetko som vyhrala:

  • Kniha Mechanický anjel od Slovartu (12.95 € na slovart.sk)
  • Tričko, pero a klúčenka od Nokia a Microsoft
  • Tričko, perá, šálka a blok od Swan
  • Voľný vstup na HN konferenciu Living on the edge 2013 od HN online (149 € bez DPH)
  • Voľný vstup na konferenciu Mobilita 2012 od PC Revue (50-80 €)
  • Masáž DIGI-ESTHETIQUE, patent Sothys Paris od Laurentis.sk (17 €)
  • Laserová epilácia podpazušia od Mediskin.sk (50 €)
  • 4 lístky na festival Pohoda 2013 od Marlboro (196€ ak 1 lístok bol za 49€ – najnižšia predpredajová cena)
  • 2 lístky na festival Pohoda 2014 od Slovenskej sporiteľne (98€ ak 1 lístok bol za 49€)
  • 2 lístky na festival Grape 2013 od Marlboro
  • 2 lístky na festival TopFest 2013 od Marlboro

Držte sa pravidla – Menej ľudí, väčšia šanca!! Aj na úkor menšej výhry.

Preč z mainstreamových médií. Vaša šanca musí byť aspoň 1:100. Pokiaľ neviete odhadnúť koľko ľudí sa už zapojilo, odíďte.

  • V televízii, rádiu, novinách máte minimálnu šancu na výhru. Česť výnimkám ako sú napríklad malé rádia, ktoré počúva málo ľudí.
  • Vyhýbajte sa SMS súťažiam.
  • Ak sa jedná o zdieľaciu súťaž na FB a vidíte, že to už zdieľalo 500 ľudí, kašlite na to. Je to zbytočné.

Sledujte ľudí/firmy, od ktorých by ste chceli niečo vyhrať (aj keď zrovna nemajú súťaž). Ak sa k vám dostala informácia o súťaži, tak už sú tam všetci a vaša šanca je malá.

  • Sledovanie je veľmi dôležité a je to najväčšia šanca ako sa dozvedieť o súťaži, ktorá nie je mainstreamová. FB, Twitter, firemné stránky, blogy, hashtagy, …
  • V hlave si sami odpovedzte na otázku, či je daná firma lojálna a výhru odovzdá náhodnému výhercovi alebo svojmu známemu, ak vôbec nejaká výhra existuje.

Čomu sa vyhnúť úplne:

  • Odpovedzte na otázku: Tipnite si koľko ľudí sa zapojí do tejto súťaže – bez šance, čistá vypočítavosť
  • esutaze.sk, vyhrajte.sk, abcsutaze.sk, diva.sk, mnau.sk, zenskyweb.sk, magazin.atlas.sk a podobne
  • Ak chcete používať Google na nájdenie súťaží, preskakujte stránky viď vyššie.  Na googli si filtrujte výsledky podľa dátumu, nie staršie ako týždeň a skočte na takú 25. stranu výsledkov. Každá súťaž obsahuje slovo „súťaž“
  • Súťaž, ktorá trvá dlhšie ako mesiac je čisto na zbieranie emailov
  • Ak má súťaž viac kôl a vy NEvidíte, kto vyhral v predošlom kole

Nezabudnite: Každým zapojeným do súťaže sa možno prihlasujete do newslettera, odovzdávate niekomu svoje kontaktné informácie, či telefónne číslo. Dobre si prečítajte podmienky. Každý máme 2-3 maily, ale nie každý má 2 mobily či dve adresy,…

Poznámka na záver: Ak od vás vyžadujú splnenie mnohých podmienok, tak sa zamyslite nad tým, koľko ľudí pred Vami to mohlo odradiť.

You may also like...

Zanechajte komentár

avatar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.