Ako vyhrať v súťažiach? Preč z mainstreamu
Z každej strany sa na nás valí „Vyhraj ……., stačí keď……“. Naozaj sa dá niečo vyhrať? Máte reálnu šancu?
Môj priateľ sa mi už smeje. Keď ma vidí na počítači, povie: „Zase niečo vyhrávaš?“. Už nehovorí: „Zase súťažíš?“, lebo pomer výhier a súťaží, do ktorých som sa zapojila je veľmi zaujímavé číslo.
Zúčastňujem sa súťaží ako každý iný. Nie som celebrita, že mi darčeky a pozornosti chodia samé. Aby som nehovorila len tak do vzduchu, najprv vám poviem, čo všetko som vyhrala:
- Kniha Mechanický anjel od Slovartu (12.95 € na slovart.sk)
- Tričko, pero a klúčenka od Nokia a Microsoft
- Tričko, perá, šálka a blok od Swan
- Voľný vstup na HN konferenciu Living on the edge 2013 od HN online (149 € bez DPH)
- Voľný vstup na konferenciu Mobilita 2012 od PC Revue (50-80 €)
- Masáž DIGI-ESTHETIQUE, patent Sothys Paris od Laurentis.sk (17 €)
- Laserová epilácia podpazušia od Mediskin.sk (50 €)
- 4 lístky na festival Pohoda 2013 od Marlboro (196€ ak 1 lístok bol za 49€ – najnižšia predpredajová cena)
- 2 lístky na festival Pohoda 2014 od Slovenskej sporiteľne (98€ ak 1 lístok bol za 49€)
- 2 lístky na festival Grape 2013 od Marlboro
- 2 lístky na festival TopFest 2013 od Marlboro
Držte sa pravidla – Menej ľudí, väčšia šanca!! Aj na úkor menšej výhry.
Preč z mainstreamových médií. Vaša šanca musí byť aspoň 1:100. Pokiaľ neviete odhadnúť koľko ľudí sa už zapojilo, odíďte.
- V televízii, rádiu, novinách máte minimálnu šancu na výhru. Česť výnimkám ako sú napríklad malé rádia, ktoré počúva málo ľudí.
- Vyhýbajte sa SMS súťažiam.
- Ak sa jedná o zdieľaciu súťaž na FB a vidíte, že to už zdieľalo 500 ľudí, kašlite na to. Je to zbytočné.
Sledujte ľudí/firmy, od ktorých by ste chceli niečo vyhrať (aj keď zrovna nemajú súťaž). Ak sa k vám dostala informácia o súťaži, tak už sú tam všetci a vaša šanca je malá.
- Sledovanie je veľmi dôležité a je to najväčšia šanca ako sa dozvedieť o súťaži, ktorá nie je mainstreamová. FB, Twitter, firemné stránky, blogy, hashtagy, …
- V hlave si sami odpovedzte na otázku, či je daná firma lojálna a výhru odovzdá náhodnému výhercovi alebo svojmu známemu, ak vôbec nejaká výhra existuje.
Čomu sa vyhnúť úplne:
- Odpovedzte na otázku: Tipnite si koľko ľudí sa zapojí do tejto súťaže – bez šance, čistá vypočítavosť
- esutaze.sk, vyhrajte.sk, abcsutaze.sk, diva.sk, mnau.sk, zenskyweb.sk, magazin.atlas.sk a podobne
- Ak chcete používať Google na nájdenie súťaží, preskakujte stránky viď vyššie. Na googli si filtrujte výsledky podľa dátumu, nie staršie ako týždeň a skočte na takú 25. stranu výsledkov. Každá súťaž obsahuje slovo „súťaž“
- Súťaž, ktorá trvá dlhšie ako mesiac je čisto na zbieranie emailov
- Ak má súťaž viac kôl a vy NEvidíte, kto vyhral v predošlom kole
Nezabudnite: Každým zapojeným do súťaže sa možno prihlasujete do newslettera, odovzdávate niekomu svoje kontaktné informácie, či telefónne číslo. Dobre si prečítajte podmienky. Každý máme 2-3 maily, ale nie každý má 2 mobily či dve adresy,…
Poznámka na záver: Ak od vás vyžadujú splnenie mnohých podmienok, tak sa zamyslite nad tým, koľko ľudí pred Vami to mohlo odradiť.