Ako bolo na 9. affiliate konferencii?
Na affiliate konferenciu som išla už druhýkrát. Prvýkrát som mala tú česť v novembri – na 8. affiliate konferencii. Vďaka tomu som mohla porovnať, čo sa zlepšilo a čo sa, naopak, zhoršilo.
Ako veľké mínus oproti minulému ročníku považujem rozhodne prednášky.
Prednášky boli všeobecné a príliš zamerané na sale vlastných služieb či produktu. Spokojná som bola len s jednou prednáškou – SEO + katalogy od Milana Pichlíka. Prednáška Co s nově nasbíranou databází e-mailů bola tiež fajn, ale ja osobne si myslím, že ťažšie je nazbierať danú databázu, ako s ňou pracovať.
Zo svojich tweetov vyberám:
Tri zásadné UX techniky:
– užívateľské testovanie,
– choďte do ulíc,
– persony.Veci, ktoré boli povedané už asi 100x.
— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
Zlepšenie CTR v iBillBoard po nasadení https://t.co/gj3uXkbfYd:
bežné CTR: 0,05 – 0,15 %,
Colpirio CTR: 0,35 – 0,7 %. #affiliatekonference— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
Aké metriky sú v SEO dôležité?
Moz rank, moz trust, domain authority, page authority. #skaffil #czaffil #affiliatekonference— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
[1/2] Výsledky SEO štúdií:
– https://t.co/HQpsSIUqr8 nemá vplyv na pozície,
– najsilnejší vplyv majú odkazy,
– čím kratšia URL, tým lepšie.— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
[2/2]
– recyklácia vlastných článkov vie pomôcť,
– záleží aj na dĺžke contentu. Najlepšie na tom boli články s 2000+ slovami. #skaffil— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
Čo ovplyvňuje predaje na Alza.cz:
1. pozícia, dostupnosť, cena, marketing,
2. hodnotenie, recenzie,
3. počasie, deň v roku,
4. galéria,
5. popis.— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
Najkvalitnejší je type-in traffic.
Type-in traffic <==> brand #affiliatekonference #skaffil #czaffil— Katarina Novotna (@xKatka) May 12, 2016
Veľkým sklamaním bol Berka s prednáškou Tři zásadní UX techniky a Petr Andrýsek s prednáškou Síla sociálních sítí. Od týchto som naozaj čakala viac.
Ako veľké plus tohto ročníku považujem zlepšenie obedu a afterky. Obed bol riešení voucherom do reštaurácie, čo je obrovský posun oproti jedlu v krabici z minulého roku.
Stretla som kopu nových ľudí, hlavne veľa publisherov, ktorí tajili URL adresy svojich projektov po štvrtú vodku. Veru, dobre bolo. :) Oficiálnejší článok z 9. affil konferencie nájdete čoskoro na dognet.sk.
Hodně jsem diskutoval s organizátory a některými pravidelnými účastníky téma a hloubku svého vstupu, nakonec to chtěli takto. Samozřejmě jsem mohl jít do něčeho specifičtějšího, toto byl záměr. Berka