Ako si Telekom faktúruje čo chce

Alebo „Ako ma zase raz nasrali ružoví kokoti“ + ich zázračná 26-mesačná viazanosť.

 

Čo sa stalo:

  • k novej zmluve som dostala Magio Go na 3 mesiace zadarmo, ktoré som akurát tak otestovala (recenzia Magio Go). V zmluve bolo napísané, že mi bude Magio Go po 3 mesiacoch automaticky zrušené a ak ho budem chcieť, mám si ho aktivovať
  • novú zmluvu som podpísala 2 mesiace pred ukončením pôvodnej a tie 2 mesiace mi prirátali k viazanosti novej zmluvy, t.j. nová zmluva mala viazanosť 26 mesiacov
  • o skoro 3 mesiace mi došla SMS, že o 3 dni mi končí Magio Go zadarmo a bude deaktivované. A že keď to chcem, mám poslať SMS v špeciálnom tvare. SMS som samozrejme neposlala, lebo tú kokotinu fakt nechcem
  • Magio Go mi bolo v nasledovnej faktúre zaúčtované

 

Tak som napísala:

Predmet: Bez suhlasu spoplatene Magio

Otázka: Dobrý deň, prišla mi SMS že mi konci Magio go zadarmo a ak ho chcem používať naďalej, mám poslať SMS (pozn.: priložila som screenshot SMS-ky). SMS som neposlala a Magio go mi bolo zaúčtované (pozn.: priložila som faktúru). Toto už je maximálna drzosť čo vy tam robíte.

Zároveň chcem dať prešetriť viazanosť mojej zmluvy. Nakoľko v papieroch, ktoré mi kedysi dávno prišli, bolo 26 mesiacov. Chcem vidieť zákon, ktorý vás oprávňuje dať mi vyššiu ako 24 mesačnú viazanosť.

Teraz by som mala napísať niečo ako „S pozdravom a že ďakujem“.

Takže: S pozdravom, Váš XY-krát nasratý zákazník Vopred ďakujem

Odpísali, že:

k presetreniu Vasej poziadavky je nutne uviest aj registracne udaje a to meno a priezvisko, datum narodenia a adresu.

Taaakže ja na to:

Meno, priezvisko aj adresu máte v priloženej faktúre. Dátum narodenia je 24.02.XXXX.

A oni koooonečne:

Mrzi ma vzniknuta situacia. Dna 14. 11. 2015 som pri telefonnom cisle 0915 XXX XXX uskutocnila napravu. Vo fakture k 08. 12. 2015 Vam vratim poplatok za Magio Go uctovany vo fakture k 08. 11. 2015. Zaroven som upravila viazanost na 24 mesiacov t. j. do 06. 07. 2017.

Verim, ze som uvedenu zalezitost doriesila k Vasej spokojnosti.

 

 

Záver?

Hádajte sa! S Telekomom vždy a všade. Ešte sa mi nestalo, že by som pri zmene zmluvy nemusela riešiť reklamáciu. Vždy tam napíšu niečo iné, ako sme sa dohodli (telefonické rozhovory si automaticky nahrávam, čo ich vždy dosť prekvapí ale urýchli to reklamáciu).

Zatiaľ vždy mi bez problémov vyriešili reklamáciu, ale môj hlavný problém je, že tú reklamáciu vôbec musím podávať. Kebyže nemám tak mega výhodný paušál, tak utekám od nich preč.

PS: Ak viete o niekom, kto mi dá 2GB 4G net + 50 minút do všetkých sietí za 7€, napíšte mi ;)

PS2: Nie 4ka. Ja chcem ten internet aj používať.

 



Môže sa Vám ešte páčiť...

3 komentáre

  1. Milan píše:

    Skoda, ze treba takto stracat cas…
    Nejaky tip ako si nahravat rozhovory? Doteraz nemam smartphone, tak snad nejaky jednodychy sposob exsituje.
    Vdaka.

  2. Animorph píše:

    Zákazník som cca 10 rokov, posledných cca 4-5 rokov som využíval paušál Podľa seba Naj 3 (80 minút do všetkých sietí, neobmedzené SMS a „neobmedzené“ 2gb dát) za cenu 19,99 EUR mesačne.
    Čiže cca 2-3 roky dozadu mi vypršala viazanosť a ja som si spokojne využíval služby i naďalej. Doteraz.
    V januári mi došla informačná SMS spolu s linkom https://www.telekom.sk/ps3-2000mb , že môj starý paušál už neposkytujú a automaticky mi prehodia službu na Happy M za nezmenenú cenu po najbližšom zúčtovacom období.
    Hovorím si, super 19,99 EUR ostáva. Nemusím nič riešiť, nikam chodiť. Nikomu volať, nič podpisovať. A ešte som k tomu dostal ďalšie voľné minúty.
    Blbosť… Tri krát mi došla faktúra s novou službou Happy M na 19,99 EUR. Tento mesiac došla faktúra na 23,99 EUR (podľa webu je to štandardná cena). Tak toto hádam nie. 4 eurá mesačne ma nezruinujú, ale ide o princíp… Cez webový formulár som napísal sťažnosť. Do dnešného dňa som nedostal absolútne žiadnu odpoveď. Tak som zavolal na zákaznícky servis a zdôveril som sa s problémom. Nevedeli mi pomôcť, vraj som službu dostal len na tri mesiace za akciovú cenu 19,99 a po troch mesiacoch mi automaticky začali účtovať plnú sumu, keďže nemám viazanosť. WTF ????
    S brigádnikom som si teda pokecal, oznámil som mu, že s ničím takým som nesúhlasil a neakceptujem to. Povedal, že pošle moju požiadavku ďalej. Načo som ho poprosil, aby ma kontaktovali písomne, aby som si mohol danú komunikáciu archivovať. Povedal mi, že na takéto účely nepoužívajú písomnú komunikáciu. WTF ???
    O tri hodinky mi zavolal nejaký pán z reklamačného. Opätovne som mu zopakoval, že s tým nesúhlasím a o žiadnom „skúšobnom“ termíne som nebol informovaný. Vraj to je vo všeobecných podmienkach. Veľmi mu to bolo ľúto a opakoval, že dá sa to vyriešiť iba tak, že sa zaviažem na dva roky.
    Tak som mu poďakoval so slovami, že ďalšie služby už nebudem od Telekomu využívať a prejdem ku konkurencii. Poďakoval a poprial mi pekný večer.
    Vzápätí som si vybavil prechod k inému operátorovi…

Napísať odpoveď pre Milan Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *