Ako reagovať keď Vás kritizujú? DeTePe to zvládlo skvele.

Nie vždy sa stane, že ak sa na niečo sťažujete, spoločnosť urobí všetko preto, aby Váš prípad prehodnotila. DeTePe ale veľmi milo prekvapilo.

Newsletter DeTePe sa zasielal vždy, keď sa pridal nový článok. Za 10 dní mi tým pádom prišlo 25 emailov. Na Twitteri som vyjadrila svoj názor na túto frekvenciu.

Twitter

DeTePe rýchlo reagovalo a spravili anketu (viď nižšie).

anketa DeTePe

Na základe výsledku ankety upravili zasielanie newslettera na 1/týždenne.

facebook DETEPE

Ďakujem. Je skvelé vidieť, že Vám na veciach záleží…

UPC by si malo zobrať príklad…

You may also like...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *