Ako mi Cerberus zachránil mobil pred full factory resetom

Stala sa mi taká vec:

  • 15-krát som zadala zlý kód na odblokovanie mobilu so systémom Android
  • došlo k zablokovaniu mobilu a bola som požiadaná zadať môj gmail a heslo
  • internet na mobile som mala v tej dobe vypnutý
  • telefón neakceptoval moje meno a heslo na gmail, lebo nebol pripojený na internet
  • nemala som povolené rootovanie z USB (aby som zmenou databázy aktivovala wifi alebo dátové pripojenie)
  • hack, že pri reštarte mobilu sa dá stiahnuť horná lišta, na verzii môjho Androidu nefungoval
  • všetky HTC appky, ktoré ovládajú mobil na diaľku fungujú len so zapnutým internetom

Jediné riešenie, ktoré google search v tejto situácii poskytoval, bol full factory reset. T.j. vymazanie všetkého (kontakty,…). PS: Ak budete nútení urobiť full factory reset, vytiahnite predtým SIM a SD kartu.

Ako sa mi podarilo zachrániť môj mobil?

  • dávnejšie som si stiahla a nainštalovala aplikáciu Cerberus – proti krádeži telefónu (platená – 1.99€). Táto aplikácia umožňuje cez ich webové rozhranie ovládať telefón na diaľku. Samozrejme so zapnutým internetom. ALE umožňuje taktiež ovládanie telefónu CEZ SMS:cerberus password enabledata      (to enable data access on your device)
    cerberus password enablewifi   (to enable WiFi and automatically connect to open networks)

    replace *password* with your actual password, also remember that the password is case-sensitive

  • poslala som SMS z druhého telefónu v danom tvare a s mojim heslom. Obratom mi prišla SMSka o tom, že príkaz bol vykonaný a na mojom Androide sa zapol internet a ja som sa mohla prihlásiť do mobilu cez gmail konto

Doteraz neviem, ako sa mi podarilo zabudnúť kód na odblokovanie mobilu (fucking brain)… V každom prípade, odporúčam všetkým túto aplikáciu a prajem Vám aby ste ju nikdy nemuseli využiť.



Môže sa Vám ešte páčiť...

Subscribe
Notifikuj ma o
guest

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments